Pamukseker_Annesi Dün geceden beri ayağından destek alıp dönmeye başladı normal mi çok erken değilmi çok korkutuyo beni nefessiz kalıcak diye korkuyorum
gulsenkuseri Pamukseker_Annesi aynı şeyi dün bizde yaşadık. Oyun halısında bırakıp mutfağa gittim ilk yan dönmüş ellemedim hiç sonra yüzüstü dönmüş. Daha tam kafasını tutamadığı için gömülmüstü kafası. Uzun süre yalnız bırakmaya gelmicekler sanırım 😊
giz Pamukseker_Annesi doner cok normal benim kizimda 2.5 aylik donmeye basladi suan yurume asamasindayiz 7 ay 11 gunluk.
giz Pamukseker_Annesi eger ki basini dik tutuyorsa korkmayin hic. Benim kizim dik tutabiliyordu basini. Yoruluncada sirtustu donuyor dinleniyordu. Ama genelde yuzustu 1 saat kesintisiz oyalaniyordu.
gulsenkuseri Pamukseker_Annesi 28inde 3aylık olucaz bizde. Gecede dönüyosa sık sık kontrol etmeniz gerekicek heralde. Yatakta dönmüyo daha oğlum. Ama zamanla o da olucak bakalim
Qwerty Erken dönüyorlar, memeyi reddediyorlar, biberon beğenmiyorlar, silikonsuz emmiyorlar yeni nesil gümbür gümbür valla 🤦🏾♀️
giz Pamukseker_Annesi evet malesef buyudukce sikinti artiyor ama donmesi falan benim en rahat ettigim donemdi sonrasi daha zor oluyor. Boynunu dik tutmasi icin egzersizler yapin destekleyin kendi tutamiyosa sikinti cidden
Srpzngn Pamukseker_Annesi benimki de yapiyordu,yataginda heryerine engel koyarak cozdum yoksa korkuyordum uyurken.Hatta besiginin icine babynest koydum daralsin da donemesin diye.Simdi 4,5 aylik hala oyle yatiriyorum kafasini kaldirdigi halde