Merhabalar, 2 aylık bebeğimin el tırnağında bugun hafif kızarmış ve hafifçe de şiş🤦🏻♀️ Netten baktıgım kadarıyla tırnak batmasıymış😬 halbuki tırnagını gecen hafta kesmiştim şimdi belirmiş😬 n’apabilirim ? Evde tedavi olarak yapabileceğim bir’şey var mı? başına gelen var mı 😷😔