ilk_nur_89 Süt konusunu bilmiyorum. Benm kızım 2yaşında emmiyor. Ben baslamak için baya geciktim… Sabah 10da kahvaltımı yapıyorum. Öğünümde 2yumurta, peynir, bol yeşillik, bazen zeytin ve 3dilim kepek ekmeği var. Burda belki yumurta ve ekmeği fazla yiyor olabilirim ama ben yeni oldugum için akşama kdr tutsun diye öyle yapıyorum. Özellikle yumurta tok tuttuguniçin. Akşam da 18:00da eşim gelince yiyorum. Arada bişy yemiyorum. Benm yaptıgım 16-8oluyor. Eğer çok açlık hissedersem yoğurt yiyorum. Bugun3.gününm ve memnunum. Çikolata şeker yemiyorum ve de paketli gıda. Onun harici örneğin akşam canım beyaz ekmek istiyor yiyorum. Akşam protein ağırlıklı yiyorm. Köfte et varsa onları . Evde yok ise kendime yumurta omlek falan yapıyorum. Ben daha önce diyetisyene gittim 3ay yaptm 65e indim ama şuan hepsini geri aldım. Ger dönüşü çok çok kötü oldu. Bu şekilde zor olmuyor. Diğer türlü öğlen kendime özel sebze falan yapmam gerekiyordu zordu