Benim kizimin da 8 gunluk ken gobek bagi dustu. Sonra akinti seklinde devam etti. Iki ayri doktor da ayri kremler yazdi ama gecmedi. En son bi nohut kadar parca gobek deliginden disa dogru cikti ve cocuk cerrahisine goturup kucuk bi cerrahi mudahale ile aldirdik parcayi. Akinti dahi olsa goturun doktora. Normalde litrat cubugu ile yakiyorlarms ama bizimki buyumus. Yani o saf doktorlarin bizi cocuk cerrahina yonlendirmek yerine kremlerle gecirtmeye calismasi yuzunden gecen zaman buna sebep oldu. Bosu bosuna icimiz yandi 😡 her ne kadar cocugun cani pek yanmaz desede doktor.