Kızlar bebeğim çok hareketli bir çocuk onunla oturup aktifiteler yapmak oyun oynamak istiyorum ama onun tek derdi kanepelere çıkıp koşmak zıplamak dolaplari yere indirmek. Kaç kere kanepeden düştü ama hala korku nedir bilmiyor yine aynısını yapmaya devam ediyor . 3 aydır flan oyuncakda almıyorum çünkü bussuru var yüzlerine bakmiyo elbet arada oynuyor ama çabuk sıkılıyor. Onunla oturup oynarken bı bakıyorum alıp yere fırlatıyor oyuncağı sıkılinca, oyuncakları oynamak yerine yere parkelere vuruyo ordan çıkan sesle kendine oyun yapiyo çokta sınırlı yani ben onun biraz sakinlesmesini ve onunla bilgili aktifiteler yapmak istiyorum bazı şeyleri anlamasını mesela kanepenin üstünde kosturursa tekrar düşüp canının yanacagini bilmesini istiyorum bunun için daha erken mi sizce ? Neler yapmalıyım hangi oyuncakları alıp onunla oynamaliyim evde yalnisiz bu yüzden de artık sıkıldığını düşünüyorum sürekli parka gidiyoruz bu arada ama her an da inemiyoruz tabi. Fikir verirmisiniz siz neler yapıyorsunuz 14 aylık bebeğim.