ogretmenanne- cok uzuldum, okurken kendi yaşadıklarımızı gördüm 😞 yenidoğan döneminden beri cok fazla kusuyordu. Aynı sizin tabir ettiginiz sekilde. 50.günde biz kötü bir hadise yaşadık, bir hastane sürecimiz oldu 30 gün kadar sürdü. Bu sürede de yaşadığımız olayın kusmalar kaynaklı olabileceginde karar kılındı doktorlar tarafından. Doğal beslenmeyi kestiler (emzirmem yasaklandı). Zaten sonra sütüm kesildi. Mama ve saatli, ölçülü sekilde beslenmege gecmemizle beraber kusmalar birden bire kesildi. Bu sürede gaviscon, motilium gibi şuruplarda kullanmıştık, kusmamıza çözüm olmamıstı. Çözümü az ve sık besleyerek bulduk. Şu anda 6.aya yaklaştık, kilo alımı normale döndü, hatta cok kustugu için kg alamadıgı dönemlerdeki farkını bile kapadı. Hem beslenme planı, hem de büyüklerimizin dedigi gibi “büyüdükce gececek” lafı doğru cıktı bizde. Az sabır size de. Gercekten düzene giriyor, her bebegin midesi aynı hassasiyette olamıyor malesef