bet06 Merhaba güzel anneler, 27.haftalık doğum yapmış bir prematüre annesiyim. Benim meleğimin kalbindeki delik büyükmüş. Doktor biraz riskli dedi. Benim gibi aynı sorunu yaşayanlar oldu mu, pda denilen açıklık sizde kapandı mı ?
Fadime5 bet06 34 haftalık doğdu büyük delik var kendi kapanmaz dedi doktor şuan 5 aylık 6 aylık olunca ameliyat dendi
bet06 Fadime5 anjiyo değil direk ameliyat mı dedi? Allahım kuzularımıza şifa versin inşallah ne gerekiyorsa artık yapmak zorundayız onlar için
Fadime5 bet06 önce anjiyo olacak akcigere giden Bi damarda darlık var o açılacak ondan sonra ameliyat korkuyorum bilmiyorum nasıl olacak çok küçük daha
bet06 Fadime5 bebeklerdeki anjiyo, yetişkin insana göre daha kolay oluyormuş bol bol dua edelim kuzulara Allahın izniyle atlatıcaklar inşaallah ♥️
Fatmahmt63 Fadime5 sizinle durumumuz aynı Peki doktor ne zaman öğrendi akcigerindeki damarındaki darlığı bizimki anjiyo yaptı kayma oldu sonra tomografi de gördü damarların dar olduğunu
Fadime5 Fatmahmt63 kuvezdeyken anladık darlığı henüz Bi işlem yapılmadı işte 6 ayını bekliyoruz sizin nasıl geçti damar açmak zor oldumu acaba süreç
Fatmahmt63 Fadime5 instagramınz varmı ordan bilgi alışverişi yapalım hastaneler le ilgili burdan bildirim geç geliyor