Benim bebeğim de 5 dk emip uyuyakalıyor maalesef , mama destekli yapıyorum. Emdikçe çoğalır diyor herkes , gerçektende öyle , bir de stres yapınca endişelenince azalıyor , o da doğru. Rahat ol . Afrika’da doğan aç anneden emmeye çalışan bebekleri düşün şükret rahat ol , sen ve bebeğin daha şanslısıniz . Bol bol su iç ☺️