ssari1903 oğlum 14 Ağustos doğumlu geçen sene herkes tatildeydi eşimle evde bir tek bir pasta ile kutladık :) zaten pek bir şey anlamıyordu sadece pastaya şaşkınlıkla baktı ve bir sürü fotoğraf çektik :) dün de yine kimse yoktu biz de kayınvalidem, annem ve eşimle beraber kutladık. Sade şeyleri sevdiğim için konsept yapmak istemedim bu şekilde biraz balon ve bir pasta vardı. Ama bu defa doğum gününün ne olduğunu bilmese de doğum gününün güzel ve kendine özel bir şey olduğunun farkındaydı ve onun için güzel bir gün oldu 🧡 