Asel-53 9 günlük bebeğim 1 haftadır da sarılığımız var emzirmeye çalışıyorum fakat bazen ne yaptıysam uyandıramıyorum da ilk bebeğim acemiliğim var emzirme dışında yapabileceğim başka bişeylerde var mıdır çok kafama takıyorum iyileşmesi çok uzun sürer mi saatte bir emzirmeye çalışıyorum ben
gozgozanne Asel-53 bizde de oldu canım sarılık bol bol emzirdim. Sariliktan vücut halsiz düşüyor ondan uykuları agir oliyor. Biz vücudunu islatiyorduk ellerini koltuk altını ve burnunu sikiyorduk 1 hafta da toparladı geçti sarılığımız
Berkeveannesi Asel-53 askimm benim bebeğimiz 18.di sarılığı seviyesi. Bol emzirme ve su verdim.. yetmediği yerde Aptamil mama verdim atlattık. Suda vermistim.
Lyla____ Asel-53 ben kaşıkla veriyordum benjm bebegim daha kotu idi cok şükür atlattık saatte bir kaşıkla zorla veriyorduk
SunnyG Mama takviyesi yapabilirsin ama bir şekilde uyandırıp emzirsen yeter. Kıyafetlerini çıkar, bezini çöz, vücudunu ıslat, burnunu sık…
Edaanurum Bizde şuan 27 günlüğüz bende hiç bi şekilde uyandıramıyodum zar zor çok ağladım kaç kez uyandırıp emziremiyorum diye pompayla sağıp gece sadece biberonla veriyodum sende dene istersen öyle