meyascan1 benimde 1 ay var kızımın doğum günü için ahşap magnet yaptiricam fotoğraf baskılı 2 TL tanesi , elbiseyi oturduğum yerden bakicam çünkü kızım biraz yapılı olup olmicak aklımda kalır. Pastayı hep pasta yaptırdığımız yerden yaptiricam 20 kişilik falan . Balon setleri var Trendyol da onlardan alicm birde