Merhaba güzel anneler,meleğim 22 aylık olucak eee malum bizde artık bezden kurtulmak istiyoruz . Bir kaç kitap edindim okuyup araştırıyorum nasıl olmalı nasıl ilerlemeliyim bilinçli başlamak lazım diye düşünüyorum. Sizlerinde tecrübelerinden yararlanmak isterim varmıdır kesinlikle bunu yapmalısın dediğiniz öneriniz 😊 her türlü fikire açığım şimdiden çok teşekkür ediyorum 🙏🏻❤️