Kızlar bebeğim 5. Dişini tamamen patlattı ve damakları aşırı şiş dahada patlatacak gibi duruyor 6. Ayla beraber başladı patlatmaya ? İlk bebeğim olduğu için anlayamıyorum çok mu hızlı diş çıkarıyor yoksa ortalama falan mı? Yemekten kesildi bildiğiniz sürekli ağlama modunda dolanıyorum zaten kilolu bi bebek değil tabi ki sağlık önemli ama artık bundan ilerisi vitamin kan düşüklüğü falan o yüzden korkuyorum iştah şurubuyla destekliyorum ama nafile ? Bu kadar dişi şuan çıkarıyor olması normal mi