Hilalh İlk doğduktan sonra kilo kaybı normal kabul ediliyor. Sonuçta bebek suyun içinde ee haliyle ödemde var tabi. Benimde tecrübesizliğime gelmişti. Herkes ne kadar zayıfladı bebek diyordu bende çook üzülüyordum. Mama başladım. 5 aylık olacak bizimkisi anca bir biberona düşürdük mamayı. Ama çoook uğraştım. Ayakta emzirdim, yatakta emzirdim, arabada emzirdim. Ağladıkça aldım kucağıma gezdim. Doktorum Solgarın B12 vitaminini önerdi onu içiyorum. İşe yarıyor. Kuru börülce al ve salatasını yap ye o da süt yapıyor. Bir de sabahları soğanlı yumurta ye. Üzülme ama daha çok küçük biberon kolaya geldiği için öyle yapıyorlar. Sütün vardır senin.