Sezeryan doğum yaptım kızım 9,5 aylık hâlâ adet olmadım sağlık ocağına gidip kan verdim hamile değilim ama proklatin hormonum 37 lerde yani yüksek çıktı bundan kaynaklıdır dedi aktif emziriyorsan dedi ama ben şiş şişim adet söktürücü veremez misiniz dedim hayır pek bi anlamı olmaz hormon yüksekse dedi.
Polistik over sendromu olanlarda da bu hormon yüksek çıkıyormuş kilo da veremiyorum zaten üstüne bide alıyorum o kadar hareketli olmama rağmen gram gitmiyor psikolojim bozuldu bu durumu yaşayan ya da anlayan var mı ??