Woody biraz yorgunum Woody’ciğim, sen nasılsın?
Muadilleriyle ilgili inan bir araştırmam veya alışverişim olmadı. Bu ara legolarla değil, barbie ve barbie oyun evleriyle ilgileniyoruz. Keşke ilgilenmesek.🥲
Amazonda birkaç model görmüştüm, şimdi baktım çoğu bitmiş. Vahşi hayvanlar falan var. Oyun odası vardı, onu arıyorum ama bulamadım. Bulursam link atacağım. Muadili de orijinali kadar pahalı artık. İkinci ele hiç girmiyorum, piyasanın kalbi orada atıyor, yön veriyoe vallahi :)