Bebeğim 2. Ay aşılarını olmuştu şuan 4 aylık tekrar aşıya gideceğiz ama aşı olalı nerdeyse 2 ay oldu aşı kolunda bir iki gündür sivilceli iltihap gibi bi şey oluştu acaba normal mi babannemde bu sabah severken yanlışlıkla patlattı hafif sarı su geldi acaba iltihapmı kaptı okadar zaman sonra olması normal mi?Tecrübeli anneler belki biliyordur.