Asellina41 kişiden kişiye değişen bir durum bence. Ben ilk sezeryanımı 2019 da oldum ikinciyi bu yıl nisan ayında oldum ve çok zor gecti. Çünkü içim hala iyilesmemis tekrar açıldığı için çok zorlandılar hatta karnımın iç tabakalarında yırtık meydana geldi. Apse falan yaptı hep ama mesela kuzenim de benim gibi 2019 da ve 2021 de doğum yaptı iki sezeryanı da rahat geçti.