Ervaa Merhaba kızlar size bı sorum olacak sezeryan olan anneler dikişiniz alindiktan sonra dikiş yerinizde nelere dikkat ettiniz yaptığınız bı bakım yada öneriniz var mı ?
Gryffindor Ervaa Batikon sürüyordum sadece. İki hafta olduktan sonra da iz kalmasın diye krem yazmıştı onu sürüyordum
Papatya2636 Ervaa krem vermişti sabah akşam sürüyordum çok hafif kızarıklık var sadece duştan sonra iyice kurula nemli kalmasın