ssari1903 Merve_bolat korkmYın hiç bir şey olmaz bebe yatmaz büyük rahatşık bir de nereye gderseö alıyorum yanıma önüne oyuncakları döküyordum gerçekten büyük rahatlık. Pişman olmazsınız :) hem 6 ayındada desteksiz oturur.