Canbaby27 aspiratör fazla kullanmazsanız iyi olur çünkü bebeğin burun damarlarına zarar veriyor eczaneden serumfizyoloji alıp enjektörlü temizlerseniz hem bebek daha rahatlar hem de daha sağlıklı üstelik gün içinde istediğiniz kadar açabilirsiniz biz öyle yapıyoruz ve artık hiç tıkanmıyor tıkanıklık geçti enjektörle serumdan çekceksiniz bebeği yan yatırır pozisyona getirip tek burnundan hızlıca serumu verin diger burnundan çıkıyor zaten içindeki herşey sonra kucağınıza alıp sırtına vurun inanın tıkanıklık geçer burun aspiratörü daha çok tıkıyor ve günde 1 den fazla kullanımı zararlı