Oğluşum 4000 gr 51 cm doğdu bugün 95 günlük olduk. Maşallah iştahlı bir bebito. mama ve meme olarak devam ediyoruz. Mamayı örneğin uzun saat aralığı olarak günde 1 veya,2 ya da 3 kez 150 cc veriyorum. (Mama sayısı benim sütüme göre değişiyor) şu an kilomuz 8,300 boyumuz ise 73 cm. Doktorum hamileyken kontrollerimde iri ve uzun bebek olacağını söylüyordu öylede oldu. Ama bu sefer çevrem çok kilolu ayına göre , mama verme, anne sütü daha faydalı falan diyor. Bende biliyorum anne sütünün faydalı olduğunu ama sürekli emdiği için yetiştiremiyorum mecbur veriyorum. Normal kilosunda olsa bu seferde bu çocuk zayıf hiç yedirmiyor musun diyecekler 🤣 sizin bebitolar kaç kilo kaç cm doğdu? 3 veya 4 aylık kiloları ne kadardı? Kilolu doğan bebitolar iştahlı olur doymaz diyorlar, doğruluk payı nedir acaba? (Bu arada her bebito farklıdır ama merak ettiğim için soruyorum☺️)