gulay_candemir kahvekokusuu Bende 260 puanla yerleşemedim Geçen yıl üç arkadaşım 203 puanla yerleşmişti Anlamadım değişen ne
kahvekokusuu gulay_candemir bende en son 2016 da girmistim 216 puanla yerlesmistim bu sene ki yigilmadan dolayi cok kisi yerlesemedi
Biranneyimm kahvekokusuu 267 ile yerleştim canım 1.tercihimdi gelmiş. Ama lisede de çocuk gelisimi mezunuydum
gulay_candemir kahvekokusuu Evet çok yığılma olmuş Mesleği olanda girmiş ikinci üniversite okumak için
Biranneyimm Biranneyimm 10 yıl sonra girdim normalde sosyal hizmet okuyordum çalışmadan girmiştim buna da
kahvekokusuu Biranneyimm bende ilkogretim ve liseyi aciktan okudum bu sene de kendimi denemek icin girdim 234 aldim ama yerlesemedim🤭 ama sandigim kadar zor değilmiş birazcik calissam daha iyi puan alabilirmisim seneye çalışıp denerim inşallah
Biranneyimm kahvekokusuu çok iyi. Bana da kolay gelmişti keşke çalışsaydım dedim 🥰 vardır bunda da bi hayır
Biranneyimm gulay_candemir ek yerleştirmede belki gelir sosyal hizmet . Ama bazı dersleri zor bu bölümün bn okuyorum da mezun olamadım 🤦♀️