balbebekannesi01 3 aylık bebeğimiz hemşire ön bıngıldağı küçüldüğünü söyledi. Erken kapanacak sanırım. Bu durumu yaşayan var mı? Ne gibi sorunlar olur? Yoksa normal mi?
Sedaalya balbebekannesi01 Görümcemin kızınında erken kapanmıştı. Doktor her ay baş ölçüsü alıyordu düzenli. Büyüme devam ediyorsa sıkıntı yok demişti. Şuan 2 yaşında çok şükür bir sorun yok
Balyanakliya balbebekannesi01 benim kızın 8 aylık doğduğundan bigildagi çok küçüktü sağlık ocağındaki hemşire buzi korkuttu erken kapanırsa badi büyümez zeka geriliği olur filan diye doktorumuz her ay bas çevresi büyürse bi problem olmayacağını soyledi ve 3 aylıkken kapandı çok şükür bi sıkıntı olmadı
Anonim11 balbebekannesi01 oğlumun bıngıldağı tamamen kapalı doğdu,düzenli baş çevresi büyümesi devam etti çok şükür sıkıntı yok 16 aylık şu an