Kızım 1 yaşınds doğduğu günden itibiren emerek uyuyor bi sıkıntıda görmedim bi zorluğunuda çok şükür. Uyku düzenlerinide ayarladım emerek uykuya geçiyor gece beslenmemiz uzun süredir yok böyle böyle alıştı. Ama memeyle sakinleştirip uykuya geçmesi daha kolay geliyor bana