_yonca_6 Bebeğim 10 aylık. Oyuncak, ek gıda vs. Hiçbir şeyi ağzına götürmüyor. Verdiğim yiyeceklere bakıp yere atıyor, hiç ağzına götürmüyor. Yemeğini ben yediriyorum ama nereye kadar böyle gidecek bilmiyorum. Başına gelen oldu mu?
Rozalinda _yonca_6 aynen bu biz. Kesinlikle aynı şeyleri yasadım. Şimdi 14 aylık yeni yeni ağzına götürüyor. Yemek yerken yesede yemese de önüne koyun döksün oynasın. Öyle öyle alıstı bizimki. Şimdi de tek elini kullanıyor, diğer elinden yardım almıyor🤦♀️🤦♀️ Mesela sulugu tek eliyle kaldırıp ağzına götürmeye calısıyor bi değişik benim çocuk😂
Rozalinda _yonca_6 bi hayli uzun sürdü ya bi üç dört ay sürdü alısması. Ama şimdi çatal bile kullanıyor. Merak etmeyin alışır sizinki de
Rozalinda MSamet önüne koyun döküp saçmasına izin verin her öğünde. Sevdiği yiyecekleri koyun önüne mesela. Mutlaka alışır