Kızlar 7 aylık bebeğim var 2 aylık da hamileym emzirmeyi azalttım hatta yok denecek kdar bazen gün boyu hiç emmiyor zaten ek gıdaya da geçtik bazen çok daralınca üstüme sarıyor arıyor memeyi o zaman veriyorum kıyamıyorum dün bişey farkettim sol göğsümü neredeyse bir haftadır hiç emzirmedim ve sarı kolostrum gibi süt geliyor aynı şeyi yaşayanlar sizde de oldumu?