Merhabalar bebeğim 2 ay 10 günlük ilk zamanlarda bu kadar zorlanmıyordu ama bi aralar çok zorlaniyor giderek azalması gerekirdi ama artıyor. Damla kullanıyorum masaj yapıyorum denemediğim bişey kalmadı ama yine fayda etmedi genellikle kakasını yaptıktan sonra tamamen rahatlıyor ona da 2 gün kakasını yapmasa yarım fitil atıyorum öyle yapıyor kakasını. Gözlerinden uyku akıyor resmen ama 5 dakka uyusa hemen geri uyanıyor beslenmesini de etkiledi bu aralar çok iştahlı bi bebekti ama sancısı olunca nasıl emsin 😕 napacağımı şaşırdım yaşadığım streste ayrı bi dert zaten