Barlas_mom Nurakseki Havalar sıcak susuz kalıyorlar su içir demişti doktorum bize. Ama farklı birşey de olabilir mi bilemiyorum biz idrar testi vermiştik birşey çıkmamıştı. Farklı birşey yaşayan varsa yazarlar 🤷🏻♀️
Ahmedhll Nurakseki korkacak bir şey yok annesi.bol su içir.ben çok araştırdım bazen de bezden kaynaklı oluyormuş içindeki kimyasal hava ile birleşince oksitlenip pembe turuncu gibi renk verebiliyormus
Linlin1511 susuzluktan oluyormuş böyle,havalar sıcak su kaybediyorlar. sık sık su teklif edin bebeğinize
mavigokyuzu120666 Nurakseki susuz kaldığını gösteriyor siz bol su işin doktorum bana hava ço sıcak diye su verebilirsin demişti yine de siz doktorunuza danışın. Sütünüzün yettiğinden de emin olun. Ama günde 3 lt su mutlaka için düzeliyor çok su içince bizde de böyleydi
Ucansupurge Nurakseki Tabi ki havalar çok sıcak ya canım normaldir yani. emziriyorsan bol bol emzir canım susuz kalmasın
minikfarem__ Nurakseki onu bilmiyorum açıkçası benim ki büyük ben o aylarda sorun yaşamadım vermedim ama yemekten önce vermeyin yoksa yemez. Onun midesi daha küçük çünkü doyar hemen.
mavigokyuzu120666 Nurakseki ben sabah akşam 1 çay kaşığı verdim ama benim su içmem daha çok yardı çocuğa çünkü sonra vermedim ve ben günde 3litre su içtim düzeldi
Angel00 Nurakseki kızımında böyle gün içinde su içmediğinde tam olarak böyle rengi .. ama bol su içirdiğimde normale dönüyor denedim tecrübe ettim suyla alakalı