ilaydaaygun 1 aylığız bebelac gold kullanıyoruz doktor tavsiyesi ile ama kızım kakasını yapamıyor 4 5 günde 1 yapıyor yaparkende zorlanıyor önerdiğiniz memnun kaldığınız mama varmı
ezgielis ilaydaaygun bizdede ayni kabizlik problemi vardi 6 gun poposunun basinda bekledigimi bilirim. Biz aptamil conformill kullaniyoruz. Cok sukur ne gaz kaldi ne kabizlik gunde iki kere bile kaka yaptigi oluyor.
ilaydaaygun Sarelifhanm ay bebelac gold yazcağıma aptamil gold yazmışım onu kullanıyoruz ama kaka yaparken zorlanıyor yapamıyor ıkınıyo sadece