Arkadaşlar teşekkür ederim 🙏🏼 Öğlen yaptırdık iki aşıyı şuanlık huysuzluk var sanırım ağrı yaptı calpol içirdim uyuyor ateşi şuanlık yok takip ediyorum 😌🙏🏼 Bütün yavrularımıza şifa olsun inşallah sağlıkla büyüsünler hepsi. İnsan evladına birşey yaptıracağı zaman endişeleniyor bir çok insandan fikir istiyor araştırıyor bir anne olarak sizlerden yardım aldım çok sağolun 🙏🏼🥰