Boncukgozannesi 11 ay 13 günlüğz. Nisan ayına felan peynir, zeytin yerdi kahvaltıda ama şuan ağzına asla sürmüyor. Peynir çeşitlerini değiştirdim yinede yemedi. Simit, poğaça, patates felan yiyor. Birde yumurta sarısı. Sizlerde böyle misiniz akıl verin 😔
UmutUmay Boncukgozannesi sukur Allaha seninki onlari yiyor benimki 17 aylik bazen kahvalti bile etmiyor 4 5 ay once cok siretirdim bi gun annem bana zorlamadan gunde bi kac kere vermeye calis dedi suan oyle ilerliyoruz yoksa agzina hicbi sey koydugu yok Allah sabir versin hepimize
Ucansupurge Boncukgozannesi 11+6 şuan. kızıma kahvaltıda pankek, omlet, domatesli yumurta, patatesli yumurta falan yapıyorum. yanına peynir zeytin yarım porsiyon meyve ve salatalık koyuyorum. arada bende patates simit veriyorum bazı zamanlar yumurtadan sıkılıyor o zaman meyveli yulaf lapası yapıyorum seviyor. bazen peynir yemek istemiyor o zaman labne veriyorum.
Demetslt Boncukgozannesi 13 aylık bizim kızda 11. Aydan beridir doğru düzgün bişey yemiyor. Haliyle çok zayıf kendisi yemek istiyor herşeyi vıcık vıcık yapıyor yiyecekleri de . Sende dene belki kendi yemek istediği için yemiyordur. 🥺
Boncukgozannesi Ucansupurge domates alerji yapıyor bize 😔 pankekin kaç farklısın denedim mıncık mıncık yaoip atıyor ama omlete bı fazlaca yogunlasabilirim 😍
Boncukgozannesi Demetslt yesin de temizlerim artık gözüm den çıkardım herşeyi diğer öğünlerde sorun yok ama kahvaltı da çeşit yemiyor deli ediyor
Ucansupurge Boncukgozannesi pankeki keçiboynuzu unu ile denemediysen kesinlikle bir dene derim :D omletide kabaklı, falan yapınca ç.ok çok yiyor yumuşak olduğu için :D