Eslemdemr0308 canım TV yi inan doğar doğmaz da izlerler bence ekrandan uzak tut ,valla ben istemiyodum illa görüntülü gösterdiler şimdi telefon manyağı oldu konusamiyo ama teledonu Alıyo eline görüntülü konuşuyormuş gibi yapiyo kendi kendine. Yani bildiğin bağımlı oldu. Hergun araniyo aileler tarafından tek tarafı susturabildum diğer tarafı da artık hergun açmıyorum. Çocuğumu görecekler diye ekran manyağı yaptılar tek canımı sıkan şey o. Başka da birşey diyemiyorum. Hatta 2 aylık halini pek hatırlamıyorum ufacık birseydi ama hateketlenmisti eli ayağı . Konuş oyuncaklar ver eline dokunsun eglendir güldür.