birmelekannesi0 Bebeğim 27 günlük emiyor ama doymayınca mamada veriyoruz dün mama vermiştim bugün çok ıkınıyor tuvaletini yapmak için yapamıyor gazlı bı bebekte acaba mamamı gaz yapıyor diye düşünüyorum çünkü burda mamanın gaz yaptığına dair postlar okudum.
_anne29 birmelekannesi0 ne desek yanlış olur canım. Her bebekte farklı etki gösterir. Kimi çok iyi geldiğini diyor kimi de yoğun gaz kabızlık vs. Yani bebeğini takip et sen
Ruummmi birmelekannesi0 Her bünye için mama farklıdır yani bunu genelleme yapmak doğru olmaz ıkınmalar birinci ayın sonunda başlıyor bağırsak s şeklini almaya başladıkça kaka yapmak zorlaşıyor tavsiyem bebeğinize masaj yapın ve mama yaparken 60 cc veriyorsanız bir kaşık mama atın su oranı fazla olsun kakasını daha kolay yapabilir benim bebeğim de o şekilde denedim işe yaradı bizde aptamil kullanıyoruz
birmelekannesi0 _anne29 emdigindede böyle oluyor ama mamada daha çok oluyor takip edeceğim bakalım, teşekkürler