Aliye07 canım kafanı karıştıracak birşey yok , gece benim kızım da su içmeye kalkmaz yatmadan 1 saat önce kesiyoruz yemeyi yatarken isterse su veriyorum . Tuvalete çıkarıyorum gece de 1 buçuk gibi kaldırıyorum , banyonun veya salonun lambasını açmıyorum ben , küçük tuvaletin lambasını açıp kapıyı aralıyorum çok az ışık gelsin uykusu açılmasın diye , tuvaleti var ise yapıyor yoksa kalkıyor tekrar yatırıyorum . Yapmaz ise tabi alarm kurup sabaha karşı 4 gibi kaldırıyorum yine . Eğer gündüz çok meyve yerse arada kaçırıyor tabi ona da birşey diyemiyorum çok küçükler daha ☺️