Günaydın 🌸 ilk defa lor peyniri yapmaya çalıştım pastörize sütten. Kaynama noktasına gelince yoğurt, limon suyu ekledim. Baktım kesilme olmadı, bir kaşık da sirke koydum. Karıştırdım uzun süre hiç kesilmedi. Sonra ocağın altını açık bıraktım, baktığımda lor peyniri gibi bir görüntüsü vardı. Biraz daha kaynatıp altını kapattım. Soğumaya bıraktım, soğuyunca süzüp buzdolabına koydum. Ertesi gün tadına baktığımda kaymak gibiydi.
Nerede hata yaptım🤦🏻♀️ Tecrübeli anneler Yardımcı olun lütfen. Pastörize sütten lor peyniri nasıl yapıyorsunuz? Püf noktaları neler?