Bu ayda öyle oluyor bizede olmuştu hem mama hem meme hem ek gıda gidiyoruz ama diş çıkarıyor olabilir ondan dolayı iştahsızlık oluyor önce acıkmasını bejleyin dedi doktor baya acıcak ağlama durumuna gelince sevdiği ek gıdalardan yada mama verin demişti ama bu dönemde önce bebeğin istemesi takep etmesi gerek zaten 3 4 güne geçiyor