Melisa66 Kızlar bu sabah işe başladım oğluşum 13 aylık ilk kez ayrı kalıyoruz sabah çaktırmadan çıkayım dedim ama beni farketti ağlamaya başladı içim yandı nasıl alışacağım bilmiyorum bana dua edin 🙏🙏
Cikolat Melisa66 Konuşun anlatın habersiz çıkmayın bence. 3 aylıkken başladım çalışmaya her sabah aynı şekilde işe gidiyorum geri gelicem dedim öpüp çıktım. Bi kez bile ağlamadı şimdi bay bay yapıyor 😅13 aylık o da
SeninAnnenBirMelektiYavrm Melisa66 çaktırmadan çıkarsanız bebeğinizde kaygı problemi olur. Her an kaçacakmışsınız gibi düşünür sürekli size yapışık olur ağlar. Kaçmayın o yüzden onu öperek tekrar geleceğini anlatarak gidin. Başta kabul etmeyebilir ağlar ama sonra alışır
Melisa66 Cikolat ne güzel siz erken ayrılmışsınız alışması kolay olmuştur bebeğiniz için size zor olmuştur tabi