1 yıl oldu dogum yapalı 82. 84 le doğuma gittim öyle hatırlıyorum şuan 74 kiloyum ama kilomu öyle çok gosteren bir vücudum da yok . Kalcam ve bacaklarım dan sikayetciyim tabiki de karın da dahil buna sezeryan göbeği 😞 Zaten suyu hayatım dan hiç bir zaman eksik etmek çok fazla ve çok severim su içmeyi. Demek istediğim bildiğiniz uyguladığınız diyetler , yada bugün bunu yapıyorum su kadar yedim , şunu yedim su kiloya kadar verdim , iyi sonuçlar aldım diyen arkadaşlar bilgilerinizi paylaşırsanız sevinirim . :) 😊 😇