Ayazzz size katılıyorum çok
Ayazzz dün bende sarılık var diye düşünüp hastaneye götürdüm bebeğim sanki bana inartonay gbi gitti orda emdi sonra sarılık 13.4 cikti ama az dedi . Kadın sarilik ölçme cihazinibile kullanmayı bilmiyordu kac tane yeri aradı öğrendi ölçtü ve az dedi benim icim hic rahat etmedi sonra göğsümde ememiyor demiştim top emer yanlış emziriyosun dedi önden sağ göğsünü iyice boşalt yumuşasın sonra emzir bebeği dedi ve sert memeyi bebek almaz alamaz dedi göğsünü almazsa da saydığım sutu ver dedi .. ama ben emziremiyorum göğsümu almıyor ağlıyor çok canim skiliyor