Miran47 selaammm 👋🏻4 ay 14 günlük sabaha kadar kaç kez kalkıyorum sayamıyorum artık 6 da da kesin uyanış yapıyoruz ama hep mızmız uyku var 🤷🏻♀️ 7:30 dan beri de uyutmaya çalışıyorum debelenip duruyor gözü kapalı uyuyacak da işte eziyet olsun 😭
Ne kadar zormuş 4.ay yaa uyku gerilemesi atak 4. Ay aşısı ateşi ööfffffff