Bakıcımız bu yıl bakamayacagını söyledi Ya boyu durdu durdu iş başı yaptım ee ben bakmayacağım dedi. Başka bakıcı bulmak adına çabalıyoruz ama bulamadık. Tam 24 aylık olacak kreş için sizce çok mu erken uyum sağlar mı. Gelişimi yaşıtlarına göre önde. Aktif girişken arkadaş kavramını cok seviyor hep oyun oynamak filan istiyor ama gel gelelim vicdanım aklım cok kararsız kaldım. Hangisi daha güvenli hangisi daha iyi olur.