_ipekk18 7 ay 7 günlüğüz Aktivite kağıtları vardı 6.12 ay agziyle eritmiş alaym dedim açmadı yuttu 🥺😥
My_little_sunshine _ipekk18 Üst Damaklarının iç kısmını kontrol edin bence yapışmışsa kalır öyle. Yuttuysa da artık kaka ile çıkar. Birşey olacağını sanmıyorum. Doktorunuz daha iyi bilir tabii.
Zlm _ipekk18 😄 olur öyle ilkinde bende korkmuştum ama alıştım gözümün içine baka baka peceteyi ağzına atiyo
prensesikizler pozitifanne06 benimki de eline ne zaman kitap versem bir süre sonra bakiyorum ağzına almış yemiş, şimdiye kadar bir şey olmadı.
_ipekk18 pozitifanne06 yok olmadı şuan 2.5 yaşında bazen sinirle yırtıyor inadına ağzına sokuyor yapma dedikçe yapıyor kağıt eriyror küçük parcaysa çiğniyor bile krizler bitmiyor şuan sendromdayz biz
pozitifanne06 _ipekk18 ayyy Allah yardımcınız olsun bizim de bi sey olmadi çok sukur ilk kez başıma gelince korktum 😀