anneyimben25 mrb bizimde o zamanlar başladı şuan 5 ayına bir hafta var gecmiyo durum artiyo..:),saniyelik odadan ayrılsam beşiğin başka köşesinde buluyorum yada emekler pozisyona geçip etrafa bakmak istiyo..kolu altinda kaliyo, bazen cikariyo bazen tehlikeli hareketler yapiyo
…gece aşırı uykusuz kalıyorum çünkü aktıf asla uyumyo..bizde durumlar artarak ve daha fazla yorarak devam ediyo..dilerim sizin daha kolaylıkla ilerler…ben onu duzeltmekten ve takip etmekten sıfir uyku ileyim daha ilerleyen aylarda napar bilmiyorum şuan bile çok hareketli ve zor..