Hilal_muhammed25 Bebeğim.hep huzursuz mızmız kızlar lütfen yardım edin karnı tok mama da veriyirum altı temiz gazı vs yok ama yine mızmız yine ağlıyor artık ne yapacağımı şaşırdım bı yerleri agiriyor demeyin bı sıkıntısı yok çok şükür
SevgiliMerdin Hilal_muhammed25 ne yazık ki bizde öyleyiz doğduğundan beri hep ağlıyor mutsuz 26 günlüğüz