Bu konuda bilgisi olan var mi buzlugumda baya sut var ne olur ne olmaz diye sağıp kaldırmıştım bebegim biberonla emiyodu sonra memeye tekrar donunce lazim olur diye kaldirdim ama olmadi bosa gitsin istemiyorum ihtiyacı olana şifa olsun istiyorum. Simdiye kadar hic korona olmadim yada dogumdan sonra hic hasta falan olmadim hep sağlıklı beslendim vitamin takviyeside aldim. Kabul ederler mi sizce?