Smyrmine Bebeğim yeni doğan sünnet oldu. Bugun3. Gün pilinin baş kısmında sarı beyaz akıntı oluyor sastm kaldm ıslak hep iltihap gbi ama küsme belrtsi bilmiyorum lütfen yardımcı olun. Ne yapacağım sasrdim
Mucizem8 Eğer üzerine krem ve pomat kullanıyorsanız o yapiyo bizde 4.ayda olmuştuk doktorumz krem vermsti kullandığn sürece sarı kabuk gbi görüntü olur korkma demişti umarm sizinkide böyledir geçmiş olsun
Begonvil22 Hayır iltihap değil iyileşiyor. Sarı sümüksü yapıda oluyor zamanla atılıyor dokunmayın bir haftaya tamamen iyileşiyor. Geçmiş olsun
Smyrmine Tospikler bildiğin neşter ile kesildi dikim yapıldı . Evde yapıldı eve çağırdık uzman kişiyi .