Dertlianaaa173533
Öncelikle en önemlisi bol su ben normalde de çok su içen biriydim ama doğumdan sonra yaklaşık 4.5 litre fln içiyorum tabi benimki biraz fazla ama yani bol su için.Onun dışında ben 5. aya kadar günde 2 bardak rezene içtim mutlaka onun da çok etkisi olduğuna inanıyorum.Tahin pekmez ve ceviz fındık yemeye dikkat ettim.Bide çok önemli birşey daha kesinlikle stres yapmamak olumsuz düşünmemek ben asla sütüm yetmicek veya az geliyor gibi hiç düşünmedim stres yapmadım kimsenin beni öyle etkilemesine de izin vermedim başlarda bana sütun gelmiyor fln diyen oldu jic takmadım hep içten bı sekilde olumlu düşündüm saçma gelebilir ama inanın piskoloji çok etkiliyor.Son olarak sütünüz az olsa bile verimli olması için yumurta yoğurt et tarzı protein değeri yüksek şeyler tüketirseniz sütünüz az olsa bile verimli olur ve bebek az icse bile gerekli besinleri almış olur.Uzun oldu ama anne için bebeğini doyurmak çok önemli bunu bildiğim için detaylı yazmak istedim sıktıysam kusura bakmayın 🙏