Baloglusunannesi canım pes etme geri dönmedi hala isteyere emmiyor uykuda emiyor ya da hafif uykuluyken bende çok yoruldum inan ağlıyorum oturup hüngür hüngür ama anne sütünden mahrum kalması beni çok üzer sütün varken olmasa neyse var ama çok şükür 😔 emzirmesem sağım yapsam sadece bu sefer hepten unutacak ya da sütüm azalacak diye korkuyorum umarım kısa sürer bu süreç sanada banada Allah sabır versin sende durumlar nasıl ?