Merhaba kızlar 3 ay 8 günlük olduk uzun süredir oğlum emerken sıkıntı yaşıyordu zorluyordu, sonra geceleri uykusunda emmeye falan başladık sadece ve 3 gündür hiç emmiyor kendini çekiyor ne yaptıysam olmadı galiba birakti beni yani memeyi. Bende sütünü sağıp veriyorum arada da mama 😔 bebeği bu şekil olup geri emmeye başlayan oldumu? Umudumu yitirmek istemiyorum maşallah sutumde var . Emzirmek istiyorum oğlumu ve daha çok küçük arada emse idi keşke ...